Alla inlägg den 12 april 2013

Av wiolettan - 12 april 2013 09:00


Nu har jag fotat en ny liten fråga till er. Hoppas att ni kan se vad det föreställer. Eller vad det ska vara.


 


Idag ska det komma snö eller regn på eftermiddagen så det är bäst att gå iväg och uträtta några ärenden medan det är uppehåll. Först några tänkvärda ord på bokstaven F som jag läste i en bok.


För framtida framgångar:  förändra felaktiga förhållanden, följ förnämliga föredömen, far försiktigt fram, fördjupa fördragsamheten, fram för förnöjsamhetens fröjder, fördriv förödande förtvivlan, frigör från fariseiskt förakt, fördöm falskhetens finurliga finter, fräls förvillade från fräcka förförares framfart, förebygg förvillelsens förgiftningsfall, förhindra fördärvarens fruktansvärda framryckning, förjaga folkens fiende, försvara frihetens fäste, förkunna försoningens, förlåtelsens förvandlande fridsbudskap, för friare framtid förnya frälsningsförbundet!


Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards