Direktlänk till inlägg 12 april 2013

Bildfråga.

Av wiolettan - 12 april 2013 09:00


Nu har jag fotat en ny liten fråga till er. Hoppas att ni kan se vad det föreställer. Eller vad det ska vara.


 


Idag ska det komma snö eller regn på eftermiddagen så det är bäst att gå iväg och uträtta några ärenden medan det är uppehåll. Först några tänkvärda ord på bokstaven F som jag läste i en bok.


För framtida framgångar:  förändra felaktiga förhållanden, följ förnämliga föredömen, far försiktigt fram, fördjupa fördragsamheten, fram för förnöjsamhetens fröjder, fördriv förödande förtvivlan, frigör från fariseiskt förakt, fördöm falskhetens finurliga finter, fräls förvillade från fräcka förförares framfart, förebygg förvillelsens förgiftningsfall, förhindra fördärvarens fruktansvärda framryckning, förjaga folkens fiende, försvara frihetens fäste, förkunna försoningens, förlåtelsens förvandlande fridsbudskap, för friare framtid förnya frälsningsförbundet!


 
 
Marlene

Marlene

12 april 2013 11:24

Det ser ut som ett hyreshus med loftgångar, men skulle kunna vara något helt annat. Här är det också grått och trist och jag var upp tidigare än vanligt för besök hos doktorn, så det blir nog lunch nu och sen en tupplur. Ha en bra dag!

http://fdensammamamman.blogspot.com

 
znogge

znogge

12 april 2013 11:52

Det här var svårt... Tänker på tandpetare, hårklämmor eller något sådant...

Ha en bra dag :-)
Kram

http://htttp://znogge.wordpress.com

 
GeddFish

GeddFish

12 april 2013 12:02

Svårt! Första anblicken säger mig ett hyreshus med massa balkonger, men det är det ju inte! Jag tror det är en jätteförstoring av små ting, och man låses i tänkandet!
Och himlen är grå och den gråter, så jag blir härinne i lampans sken. Kram♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Glamourwomen

Glamourwomen

12 april 2013 13:50

Är det en badrumsmatta i plast! En sådan man står på så man inte halkar du vet? spännande att se svaret sedan. kram fina du.

http://www.nattstad.se/Glamourwomen

 
Marit

Marit

12 april 2013 16:08

Det ser ut som en modernt arkitekturiskt hus =)
Oj så många f-ord!!!

Ha en skön fredagskväll!
Kram ♥

http://mammayth48.wordpress.com

 
Kikkan

Kikkan

13 april 2013 00:21

Kan det vara en korg på bilden?? Trevlig helg & kram ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

 
gun

gun

13 april 2013 10:17

Set ut att vara staplade blankor så som man ser på byggvaruhus.
Igår hade även vi regn hela dagen och man såg hur snön minskade.
Önskar dig en trevlig helg.
Kramm gun

http://anthilias.bloggplatsen.se

 
gun

gun

13 april 2013 10:18

Jag menade plankor:)!!!
Kram gun

http://anthilias.bloggplatsen.se

 
Kaisa

Kaisa

13 april 2013 10:20

Ett nybygge?

Regnig kram!

http://andestyrka.blogspot.com

 
Blessingsrehab

Blessingsrehab

13 april 2013 14:18

Hej Wiolettan :D...Klurigt av dig. Men jag gissar på ett hus med häftig arkitektur..Och så bra med alla F:n..Försökte kopiera medn det gick inte..Jag har det bra..Hoppas detsamma kära bloogger vän..Kram i snöyran Blessings och Frid.

http://Blessingsrehab.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wiolettan - 3 juli 2023 21:19

  Nu har jag ”fått” min nya dator, men jag kan inte använda den än. Den förra datorn ville inte som jag ville längre. Denna är en nyare version.   Allt måste börjas om från början så det kanske dröjer innan ni får något livstecken i...

Av wiolettan - 22 juni 2023 16:43

  Nu har vi haft det mycket varmt i så många dagar och endast lite regn. I mitt tycke alldeles för varmt. Jag mår inte bra då det blir så här, eller mitt hjärta tycker inte om det. Börjar mer och mer förstå att det finns många äldre som inte klarar...

Av wiolettan - 13 juni 2023 08:41

  Vi har ju genom våra resor i Sverige besökt nästan samtliga domkyrkor. På den här Värmlands resan fick vi tillfälle att se Karlstads domkyrka så nu har vi bara Luleås kvar.   Båda tycker vi om att besöka kyrkor. Ibland är de stängda och iblan...

Av wiolettan - 9 juni 2023 08:33

  Vi har nu kommit tillbaka hem, ifrån vår tripp till Värmland, har varit hemma flera dagar och tagit igen oss. Det låter det. Måste vila efter det att vi varit på semester. Ja, jag säger då det.   Resan har gått bra, utan missöden och det är v...

Av wiolettan - 30 maj 2023 16:16

    Vi var för ett tag sedan ute och åkte med bilen. Lite för att komma ut och mycket för att se hur jag klarade av detta med att sitta i bilen ett bra tag. Vi vill ju så gärna bila upp till mitt föräldrahem i Ångermanland i sommar.       ...

Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards