Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av wiolettan - 13 augusti 2013 10:17


Nu är jag trött på dessa hjärtflimmer attacker.


Vaknade i natt vid ett-tiden, troligtvis av att det satte igång. Fick ont i hjärtat också, det kom "stötvis" på något sätt, svårt att förklara. Så det har inte blivit mycket till sömn.


Förra veckan då jag var till vårdcentralen hade jag 3,0 i PK värde, det tycker jag är för högt. Men fick reda på att jag ändå ska ta lika många Waran tabletter.


Jag brukar inte tappa humöret varje dag, men nu känns det inte bra. Är helt matt och det är slut på orken, fast nu har hjärtat återgått till normala slag.


  

Dessa måsar såg vi vid Lötsjön vid en morgonrunda. Undrar vad som har hänt? Har de krockat? Blivit anfallna? Eller har de slagits så mycket att de dog?


Jag tog bort bilden, den berör tydligen fler än mig, på ett obehagligt sätt.


Idag kunde vi inte gå runt sjöarna, orkar inte.





Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards