Alla inlägg den 1 februari 2014

Av wiolettan - 1 februari 2014 10:14


Nja, inte riktigt, men det känns härligt, att kunna komma ut.


Nu har vi fått snö.  Det har snöat förut också men igår kväll och i  natt kom det lite mera så det är nu vitt och vackert på marken.


Jag vandrade ut i morse med min man. Det blev att plumsa på en del trottoarer och andra var plogade. Vi gick bara runt sta´n, men det som i vanliga fall kanske tar en halv timme tog dubbelt så lång tid.


Men ändå, jag är så tacksam att jag får vakna på morgonen, kan stiga upp och ut och gå. Jag har faktiskt väldigt mycket att vara tacksam över.


  


 

Någon har tänkt på småfåglarna.


Nu ska jag lata mig och min man ska lägga sig ut i snön och försöka sätta fast avgasröret på bilen. Det hade ramlat loss och låg nere på marken, inte bra. Olika falla ödets lotter. Är tacksam över att han får vara frisk.



Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards