Alla inlägg under mars 2014

Av wiolettan - 6 mars 2014 09:00


Igår var jag ner till SPF lokalen och var med och övade på våra sångnummer som vi skall "uppträda" med i april. Har ju missat en del övningar så det kändes bra att träna.


Det var trögt att komma ut i morse men det gick. Plus minus noll på termometern och lite blåst, men eftersom vi gick blev det ljusare och solen kom upp. Det känns som om det är ett bra tag sedan den visade sig. Vi behöver de D-vitaminer som strålarna ger oss, känns också lite varmare och trevligare.


Vi såg en del märkliga stubbformationer idag. Någon eller några har varit extra roliga då de skulle avverka skogen i detta område. Titta bara.


 

Soffa för två. Ett fint snidat hål i ryggstödet också.


 

Stol med fotpall. Det syns nästan som om det är snö runtom, men snö har vi inte. Sågspån.

  

 

Toalettstol, tror jag att detta är. Ett stort hål och längst upp en "spak" att spola med.


 

Detta vill jag ha till ett hjärta, men min mysing säger att det är en njure.

  

Nu strax ska vi iväg för att handla lite till helgen.


Trevlig dag på er.

Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards