Alla inlägg den 12 maj 2014

Av wiolettan - 12 maj 2014 10:00


Plus sex grader i morse och det har småregnat lite. Vi tog bara en liten promenad mellan jobben i tvättstugan. Mår bra så jag har inget att klaga över.


Jag måste ju säga att jag är mycket tacksam över att hjärtat har hållit sig på normal nivå den senaste tiden. Fick förmaksflimret en gång under vår resa och en gång sedan jag har kommit hem. Det är mycket ovanligt då det gäller mig, att hjärtat håller sig så lugnt, jag noterar så jag vet hur det har varit. Tjugotvå gånger under november och december med i genomsnitt tolv timmar per gång.


På tal om hjärtan. Jag brukar ju se hjärtan lite varstans omkring mig så även på vår resa. Visar några här.


 

I gatstenen i Norrköping såg jag detta spruckna hjärta.

 


 


 


Det här liknar bara ett hjärta, men det stack ut så mycket bland de andra stenarna uppe på berget, både till färg och form.


                                

Dessa tre fanns inomhus hos några av mina syskon. Jag hade ju förmånen att träffa fyra syskon den där tiden. Så halva syskonskaran kan man säga.


Hoppas att vi alla får en bra dag.


Jag har blivit så långhårig så jag ska besöka frissan idag. Tänkte att jag kanske kunde bli lite finare till resan i morgon. Åker på en bussresa med Par Bricole, men bara över en dag.






Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards