Alla inlägg den 27 maj 2014

Av wiolettan - 27 maj 2014 10:26


Vilken skillnad. I morse var det endast plus 5 grader ute och i söndags, alltså i förrgår, visade termometern på plus 16 grader. Lägg till att det blåser hårt idag och är mulet, emot sol och nästan vindstilla i söndags.


Tänk så vädret kan ändra sig snabbt.


Det är som med mina humörsvängningar. För det mesta är jag glad och snäll men det kommer dagar då jag inte ens tål mig själv, mycket mindre någon annan. Det är som om jag känner efter och har ont överallt så jag tror att nu kan jag snart inte vara ute och gå mera. Ryggen känns som om den håller på att gå av, höfterna värker, fötterna kör det små knivar igenom och huvudet sticker det i. För att inte tala om magen, nej, det ska vi inte göra.


Nu ska vi tala om något trevligare.


 

Vet ni vad detta är?


Nu får jag ta itu med denna dag så gott det går. Får försöka att tänka på nedanstående visdomsord.


Skogen skulle vara mycket tyst om inga andra fåglar sjöng än de som sjunger bäst.




Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards