Alla inlägg den 9 september 2014

Av wiolettan - 9 september 2014 09:00


Måndag ny vecka, skulle jag just skriva då jag kom på att det var tisdag idag. Måndagen försvann för mig i flimmer och ledsamheter. Men nu en annan dag.


Solen försöker att komma fram ur molnen och dimman,  det är cirka 15 plusgrader, inget att klaga på tycker jag.  Några kvällar sedan så såg jag en annan av himlens vackra ljus, månen.


 

Det var fullmåne så jag tog en bild ifrån vår balkong.


 

På denna suddiga bild kan man i alla fall se skimret runt månen. Nja, jag skulle inte vilja flyga dit.


 

Igår kväll såg vi en mängd stora polisbilar utanför vår hus och vid rondellen. Undrade så vad det var som hade hänt men så hörde vi någon hålla tal och kände igen rösten.


 

Jag räknade till nio sådana här stora bilar. Det kunde ha varit fler och var det säkert också på andra sidan om parken, för det var på Tornparken det hölls ett valmöte. Ni kan säkert gissa vilken som talade där, eller? Tänk på mängden bevakning bara.







Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards