Direktlänk till inlägg 18 september 2014

Dimmgrått!

Av wiolettan - 18 september 2014 07:20


Idag är det dimmigt, inte mycket som syns framför en. Hjärtat känns också lite dimmigt.


Hörde på radion att starter och landningar är inställda på Brommas flygplats och att det även har påverkat Arlandas.


 

Knappt att det går att se upp till Tornparkens torn ifrån vår balkong.


 

Vid Lötsjön är det dimmigt.


 

Idag ett passande namn på denna gata.


Hoppas att ni har en bra dag, både ute och inne och även inombords.





 
 
gun

gun

18 september 2014 10:07

Även här var det dimma i morse...
Man såg inte så många meter framför sig
när man körde bilen. Men nu är det toppen väder
med en strålande sol.
Du får ha en härlig torsdag.
Kram gun

http://anthilias.bloggplatsen.se

 
Kaisa

Kaisa

18 september 2014 10:40

Oj så dimmigt, nästan lite spökligt, fast jag vet att du inte tror på spöken, he he.... Kram på dig och nu skiner solen! (((♥)))

http://andestyrka.blogspot.com

 
Ingrid

Ingrid

18 september 2014 12:22

Dimma är besvärligt, men den gör sig väldigt bra på bild.
Jag pratade med syrran vid 11-tiden (hon bor på Lidingö) och där sken solen, så jag antar att dimman lättat även vid er.

Tack för ditt mail!
Hoppas att du kommer att tycka om téet!
Kram, Ingrdi

http://stenstugu.com/wp

 
znogge

znogge

18 september 2014 13:29

Jag tycker dimma är väldigt vackert! Förtrollat och magiskt på något vis så namnet föll mig i smaken helt!

Kram

http://znnogge.wordpress.com

 
Sessie

Sessie

18 september 2014 15:33

Dimma kan göra bilder magiskt vackra tycker jag:)
Jag måste ge mig upp tidigt en dag och fånga lite dimma på mina bilder jag också (men detta lär skjutas till framtiden haha).
Vad roligt att du gillade mina foton, det värmer att höra. det var väldigt fint där så jag hoppas vi kan få in många turer dit med kameran:)

Haha, ja det där med brandlarmet var ganska så skrattretande. Det är sådant där man bara fantiserar om ska hända, men nu skedde det:P Nu behöver jag dock inte grubbla på hur det skulle vara;)

http://sessie.se

 
Att bara vara jag

Att bara vara jag

18 september 2014 20:32

Det har varit dimma här i Västerbotten också. Kan vara ganska vackert med dimma somliga gånger... Kram

http://margot64.blogspot.se

 
GeddFish

GeddFish

18 september 2014 22:05

I dimman dansar älvorna, vet du väl. Jo, det drar åt hösten nu. Stora skiftningar morgon middag kväll.
Varm kram ♥ Gerd

http://gerd-geddfish.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wiolettan - 3 juli 2023 21:19

  Nu har jag ”fått” min nya dator, men jag kan inte använda den än. Den förra datorn ville inte som jag ville längre. Denna är en nyare version.   Allt måste börjas om från början så det kanske dröjer innan ni får något livstecken i...

Av wiolettan - 22 juni 2023 16:43

  Nu har vi haft det mycket varmt i så många dagar och endast lite regn. I mitt tycke alldeles för varmt. Jag mår inte bra då det blir så här, eller mitt hjärta tycker inte om det. Börjar mer och mer förstå att det finns många äldre som inte klarar...

Av wiolettan - 13 juni 2023 08:41

  Vi har ju genom våra resor i Sverige besökt nästan samtliga domkyrkor. På den här Värmlands resan fick vi tillfälle att se Karlstads domkyrka så nu har vi bara Luleås kvar.   Båda tycker vi om att besöka kyrkor. Ibland är de stängda och iblan...

Av wiolettan - 9 juni 2023 08:33

  Vi har nu kommit tillbaka hem, ifrån vår tripp till Värmland, har varit hemma flera dagar och tagit igen oss. Det låter det. Måste vila efter det att vi varit på semester. Ja, jag säger då det.   Resan har gått bra, utan missöden och det är v...

Av wiolettan - 30 maj 2023 16:16

    Vi var för ett tag sedan ute och åkte med bilen. Lite för att komma ut och mycket för att se hur jag klarade av detta med att sitta i bilen ett bra tag. Vi vill ju så gärna bila upp till mitt föräldrahem i Ångermanland i sommar.       ...

Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards