Alla inlägg den 17 oktober 2014

Av wiolettan - 17 oktober 2014 08:30


Idag blir det lite städning, lite inhandling av matvaror och det är väl allt, i stora drag, vad jag vet.


Mysingen ska iväg i kväll till sin ena loge, Odd Fellow och han brukar inte komma hem igen förrän cirka 23-tiden på natten. Så jag får mysa för mig själv, ha det så bra jag kan. Med andra ord, i kväll är jag fri att göra vad jag vill, det låter väl bra.


Det kom ett brev häromdagen till mig.


Kan ni gissa vad det innehöll?


Nej, så klart inte.

 

Men det var detta. Är det inte fantastiskt?  Tidningen Mitt i, ville att läsarna skulle sända in bilder som de tagit av höstdimman och det gjorde jag och bilden kom med i tidningen.


Jag brukar vinna lotter ibland då jag sänder in korsord. Men här hade jag tur och vann två biobiljetter. Undrar vem jag ska bjuda med?


Dags att sätta fart med städningen nu. Hoppas att ni alla får en finfin dag.



Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards