Alla inlägg den 20 oktober 2014

Av wiolettan - 20 oktober 2014 08:45


Igår var vi till Mälarökyrka på Ekerö och var med om en fin gudstjänst. Huskören som mysingen är med i, var med och sjöng, det var så vackert. Jag älskar sång och musik.


 

Denna satt på väggen, i kyrkan. Med ett litet hjärta på.


 

På morgonrundan tog jag en bild på denna fina ek som börjar bli lite höstlik.



Några konstigheter som jag läste igår.



Ett av livets mysterier är hur en 2-kilos låda med godis., kan göra att en kvinna kan gå upp 5 kilo i vikt.


Ju äldre du blir, desto svårare är det att minska i vikt, därför då har din kropp och ditt fett blivit verkligt goda vänner.


Konstigt, du hänger in någonting i din garderob för  ett tag, sedan krymper det två storlekar.


Min hjärna inte bara vandrar iväg ibland, ibland lämnar den mig totalt.


Det bästa sättet att glömma dina problem är att gå i för trånga skor.


Det bästa med att leva i en liten stad är att då du inte vet vad du gör, så vet någon annan det.


Just när jag vant mig vid gårdagen, så  kommer idag.





Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards