Alla inlägg den 25 oktober 2014

Av wiolettan - 25 oktober 2014 09:06


Har inte varit inne här och skrivit på flera dagar och jag ska nu fatta mig kort.


Mår inte så bra utan tar några fler dagars paus här.


Vet ej vilket är hönan eller ägget. Men har haft förmaksflimmer av och till och promenaderna har blivit därefter, alltså små, korta eller inga alls. Fått en konstig huvudvärk, inte intensiv, men just konstig. Har yrsel, så att jag emellanåt tar snedsteg och rasar på sniskan.


Skrev om mitt BMI och var lite glad i förra inlägget. Men inte nu längre. 26 nya värdet, inte klokt. Gått upp nästan 2 kg. så nu, vet varken ut eller in. Kanske har fått vatten i kroppen, för inte har jag väl ätit för mycket? Däremot har det ju inte av ovan nämnda skäl blivit några promenader att tala om.


Så, nu känner jag mig tom och ingenting. Men även av ingenting kan det bli någonting.


 

I alla fall enligt några rader ifrån min optimistlåda.



  

Var rädda om er och varandra.

Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards