Alla inlägg den 10 januari 2015

Av wiolettan - 10 januari 2015 07:12


Lördag, bästa dagen på veckan. Känns inte så eftersom jag fortfarande inte varit ute och promenerat, den bästa dagen, menar jag.


Igår tänkte jag, fast hostan sliter så är jag ändå feberfri och borde klara av frisk luft. Sagt och gjort, jag klädde på mig och skulle iväg, då sätter förmaksflimret igång. Det var bara att tänka om. Nu är jag fri flimret för denna gång men håller mig ändå inomhus, tror jag.


Vi har 5 minus grader och det ska komma oväder.


Häromdagen kom det ett vykort i brevlådan. Oj tänkte jag, är det någon som jag har missat att skicka julkort till. Om det inte är födelsedag eller jul så får jag sällan något kort på posten.


 

Men massor med julkort har det kommit till mig i år. Jag tackar så mycket. Det är närmare 30 st.


Jo, kortet i onsdags som kom, det var ifrån min syster i Hälsingland.


 

Det var dessa fina rader som stod på kortet.


Lämna dina problem till Gud

Han är ändå vaken hela natten.


Tänkvärt och fint.


Bilden på kortet var också så vacker. Soluppgång verkar det som. Jag lade det på min dator då jag tog bilden för jag har också en vacker himmel på min bild som jag har som bakgrund på datorn. Bilden tog jag en tidig morgon över Råstasjön.



Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards