Direktlänk till inlägg 25 januari 2015

5 punkter.

Av wiolettan - 25 januari 2015 11:31


Hipp, hipp, hurra,

va ja ä gla i´da!


Japp!


Många olika anledningar, om ni undrar.


Först och främst som nr.


1. Känner mig frisk.


2. Kunde ta en promenad vid Lötsjön, i morse, ramlade inte.


3. Jag och mysingen kan fira att det är 8 år sedan vi förlovade oss, precis denna dag.


4. Fått en bukett tulpaner av en övernattande gäst.


5. Ska få restaurangmat, dagen till ära.


Detta påminner om den tacksamhetslista som Geddfish ofta haft på sin blogg.


 

Dagen till ära såg jag ett skoavtryck i snön som liknade ett hjärta. Med lite fantasi alltså.


 

Tulpanerna som jag fick, är gula och doftar så gott.


Hoppas att ni alla mina bloggvänner får en härlig söndag.



 
 
Znogge

Znogge

25 januari 2015 12:31

Vilken härlig och bra dag och ett stort grattis till dig och Mysingen! Så trevligt med ett restaurangbesök, dagen till ära!

Kram

http://znogge.wordpress.com

 
Geddfish

Geddfish

25 januari 2015 12:39

Vilken härligt underbar tacksamhetslista! Och jag är tacksam att du länkade till mig!
Vad tiden går, förlovade i 8 år, härligt!
Låt maten er väl smaka idag, stor kram! Gerd ♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Musikanta

Musikanta

25 januari 2015 12:40

Underbart att få vara riktigt glad en hel dag. Glädjen räcker nog till kvällen. Skönt att du är frisk äntligen också.
Kram från Ingrid

http://Musikanta.blogspot.se

 
Comsi comsa

Comsi comsa

25 januari 2015 13:01


Stort grattis till er åttaårig förlovningsdag, hur kommer det sig att jag minns? Har vi bloggat så länge tillsammans?

Stor kram och smaklig måltid. :-)

Varm kram ♥

http://egopyret.blogspot.se

 
gun

gun

25 januari 2015 13:45

Grattis till er bägge på er förlovningsdag.
Vad kul att du känner dig bättre och att du
kunde ta din promenad.
Hoppas att maten smakade gott nu.
Kramen gun

http://anthilias.bloggplatsen.se

 
Att bara vara jag

Att bara vara jag

25 januari 2015 19:15

Vad härligt! Grattis till eran förlovningsdag ♥ Det är nog inte alls så onyttigt att skriva ned sånt man är tacksam över tror jag. Fina tulpaner, fin färg... Kram ♥

http://margot64.blogspot.se

 
Piedra

Piedra

26 januari 2015 15:55

Det låter inte så dumt alls med blommor och restaurangmat. Grattis på förlovningsdagen! Kram! <3

http://enplatsilivet.blogspot.se

 
TantGlad

TantGlad

26 januari 2015 20:43

Hipp hipp hurraaaa.....och glädjen hoppar över till mig. Sååå häääärligt.
GRATTIS till er. Vad kul.
Klart avtrycket i snön var ett hjärta och inte vilket hjärta som helst. Det var tillägnat er tror jag.

Vår bloggvän Gerd är en härlig bloggvän president som du wiolettan.

Kraaaam och Ha en fortsatt JÄTTEFIN vecka.

http://tantglad.bloggo.nu

 
TantGlad

TantGlad

26 januari 2015 20:45

Presis ska det stå haha....inte president. Mobilen spelar ett spratt

http://tantglad.bloggo.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wiolettan - 3 juli 2023 21:19

  Nu har jag ”fått” min nya dator, men jag kan inte använda den än. Den förra datorn ville inte som jag ville längre. Denna är en nyare version.   Allt måste börjas om från början så det kanske dröjer innan ni får något livstecken i...

Av wiolettan - 22 juni 2023 16:43

  Nu har vi haft det mycket varmt i så många dagar och endast lite regn. I mitt tycke alldeles för varmt. Jag mår inte bra då det blir så här, eller mitt hjärta tycker inte om det. Börjar mer och mer förstå att det finns många äldre som inte klarar...

Av wiolettan - 13 juni 2023 08:41

  Vi har ju genom våra resor i Sverige besökt nästan samtliga domkyrkor. På den här Värmlands resan fick vi tillfälle att se Karlstads domkyrka så nu har vi bara Luleås kvar.   Båda tycker vi om att besöka kyrkor. Ibland är de stängda och iblan...

Av wiolettan - 9 juni 2023 08:33

  Vi har nu kommit tillbaka hem, ifrån vår tripp till Värmland, har varit hemma flera dagar och tagit igen oss. Det låter det. Måste vila efter det att vi varit på semester. Ja, jag säger då det.   Resan har gått bra, utan missöden och det är v...

Av wiolettan - 30 maj 2023 16:16

    Vi var för ett tag sedan ute och åkte med bilen. Lite för att komma ut och mycket för att se hur jag klarade av detta med att sitta i bilen ett bra tag. Vi vill ju så gärna bila upp till mitt föräldrahem i Ångermanland i sommar.       ...

Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards