Alla inlägg den 10 juni 2015

Av wiolettan - 10 juni 2015 14:33


Godmiddag.


Idag var jag sen att titta in här. Tiden går så fort då man har bråttom. Vi har en del att göra före resan.


Tvättstugan har vi besökt ett antal gånger på förmiddagen för att se till att kläderna blir rena.


Vårdcentralen har fått ett besök och det brukar kunna ta sin tid. Jag går ju med jämna mellanrum och kollar mitt Waranvärde och det är så olika hur många som sitter där och väntar på laboratoriet, idag gick det rätt så bra.


Jag brukar roa mig med att försöka räkna ut vilken dag och vilken tid som det är bäst att gå dit, men det går inte att få någon ordning på det. Ibland är väntrummet överfullt med folk och ibland sitter det ett fåtal där.


 

Denna svanfamilj låg och sov i tidiga morgontimman. Undrar hur många ungar som gömmer sig under mamman?



 

Vet någon vad detta är för en buske?


 

En närbild på blommorna.


 

Några kloka ord ur min optimistlåda.


Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards