Alla inlägg den 2 april 2016

Av wiolettan - 2 april 2016 06:55


Så var det dags igen, en ny tävling hos vår lekvän bloggaren  Bosse Lidén.


Denna gång gäller det att fotografera registreringsskyltar på bilar, igen. Det tycker jag är skoj. Får frisk luft och rörelse i benen. Sen gäller det att vara vaken i huvudet också.


Här kommer mitt bidrag. Det gällde sifferkombinationer. Förklarande text under varje bild. Jag har förminskat bilderna väldigt mycket för att inte hela reg.nr ska synas.


 

Stigande siffror.


 

Sjunkande siffror.


 

Stigande i följd.


 

Sjunkande i följd.


 

Tre lika.


 

Jämnt hundratal.


 

Riktnummer, till Uppsala.


 

James Bonds agentnummer.


Hoppas att allt blev rätt i denna tidiga morgontimma.


Nu frukost och därefter ska vi ut och handla mat. Passar på innan det är så många som har vaknat.


Ha en finfin dag alla bloggvänner.








Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards