Alla inlägg den 7 september 2017

Av wiolettan - 7 september 2017 08:50


En undran.


Ni som är så snälla och vänliga och kommenterar mina blogginlägg, har ni besvärligheter med det?  Att ni slängs ur eller andra struligheter.  Skriver något och sen får börja om är inte roligt. Någon vet jag, men kanske fler.


Det jag är intresserad av är att veta om det är från min dator strulet kommer, att jag kanske ska byta bloggplats eller om det är andra förändringar som jag kan göra. I så fall så gör jag det gärna, för jag förstår att dessa  besvärligheter måste vara påfrestande.


Hoppas att ni svarar på min undran.


Nu till något roligare.



 

Vad tycker ni om denna skylt? Denna restaurang finns på Fredsgatan här i Sundbyberg och jag tycker att den är rolig. För någon har verkligen försökt vara rolig, kan jag tänka mig. Restaurangen heter Selmas och tydligen är det tillåtet för katter att pussas här.



 

Detta köpte jag till min mysing så det sitter nu vid hans skrivplats.  Ett hjärta längst upp förmildrar kanske texten, vad vet jag?



 

Såg detta hjärta i mitt bildarkiv i morse. Vet ej om ni har fått se det förut. Vid en lunch då vi tog en tallrik kräm med mjölk, så bildades detta hjärta. Korsord har vi ofta bredvid tallriken så äter vi inte så fort, det är inte nyttigt, men lösa korsord är nyttigt.


Nu ska vi iväg och handla. Bland annat ska mysingen köpa en ny skjorta.


Ha en finfin dag. Här var det bara 8 plusgrader och molnigt i morse, men nu skiner solen.







Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards