Alla inlägg den 21 januari 2018

Av wiolettan - 21 januari 2018 09:33


...vill jag tacka för att du finns och tacka för alla fina och trevliga kommentarer hos mig. Eftersom jag inte kan hitta dig här i bloggvärlden, så har jag ej kunnat gå in och läsa eller kommentera hos dig.




Jag har sökt och sökt men ej funnit att Ruth skulle ha någon blogg. Saknar det. Skulle vilja veta vilken person som döljer sig bakom Ruth i Virginia. Kanske en tjej i min ålder, med humorn och barnasinnet intakt och med en stor medmänsklighet och varmt hjärta. Empati för sina medvandrare på livets resa och nyfiken på livet och omvärlden.



 

En bukett med blommor vill jag dela med Ruth. Blommorna är ifrån i fredags och de lyser upp och gläder mig. Ser att några av mina katter också vill vara med.


Idag har vi minus tio grader och snön ligger vit och fin, fortfarande.


Ruth och alla mina andra bloggvänner vill jag önska en trevlig helg.

Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards