Alla inlägg den 27 juli 2018

Av wiolettan - 27 juli 2018 08:08


Idag fyller min ena bonusgrabb år, närmare bestämt femtiofyra.


 

Ett stort GRATTIS!


 

I går fyllde hans bror 65 år. 


 


Dessa två grabbar är min förra mans barn och jag har umgåtts mycket med dom och deras barn, innan min förra man avled och jag fick ett annat liv. Jo, visst, vi har fortfarande en fin kontakt och det är så roligt att höra ifrån dom.  Peter har ju ockxå vuxit upp med mig och min förra man, eftersom han fick vårdnanden om honom. Peter var bara 4 år då jag kom in i deras liv.


Vi fick inga barn tillsammans. Missfall fick jag och det var ingen trevlig del av mitt liv. Ibland kan jag undra hur det skulle ha varit om jag hade fått se mina egna barn växa upp, men det går inte att grubbla för mycket då kan man bli knäpp. Så jag försöker att varken prata, eller tänka på det.


Mysingen har ju också barn, närmare bestämt 3 st. En av dom var förresten här och hälsade på härom veckan. Han har också barnbarn, 10 stycken och tre barnbarnsbarn.


Vi hoppas att det går bra för dom alla i livet och att de får vara friska.



Hoppas också att det ska bli lite svalare väder, för mitt hjärtats skull. Nu var jag en egoist.


Genom hoppets fönster har man

den bästa utsikten mot himlen.





Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards