Alla inlägg den 5 juni 2020

Av wiolettan - 5 juni 2020 08:41


...min mysing på din 78-årsdag.


Vill säga några ord, en hälsning, så du minns, att lyssna på dig själv och de behov som finns.

För bara du kan veta vad som är bäst för dig. När du ska ta emot - men även säga nej.

Gör vad som är gott för både kropp och själ. Och gör det för dig själv och mig som vill dig väl.

Du är den enda "jag" du nånsin kommer ha. Ta därför hand om dig så du kan få må bra!

Ett grattis på Din dag en hälsning ifrån mig. Kommer till min mysing, ja bara till dig.



 




 


Så sant så.



 

Det gör du verkligen och försöker även nu då situationen är som den är.


Du och jag känner oss lika unga inombords, fast jag är äldre, och,  jag är oerhört tacksam att du finns för mig nu då min kropp och ork inte vill som jag vill. Tack!


Hoppas att du får en underbar dag!



Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards