Alla inlägg den 25 augusti 2015

Av wiolettan - 25 augusti 2015 09:32


Förstår inte vad jag gör för fel, men vissa bloggare kan jag inte kommentera, undrar om jag är bojkottad, eller vad det är. "Bevisa att du inte är en robot" står det och sedan kommer jag ingen vart. Hos andra däremot går det att notera si och så många lastbilar eller vad det nu är för lustigheter. Ibland så går det inte fast det inte står att jag ska bevisa något.


Hos andra där det står att jag ska bevisa att jag inte är någon robot, går det så trögt och hoppar fram och tillbaka, ju fler bilder desto trögare går det. Ibland däremot fungerar det. Min dator, mig, eller något annat fel?


Så då vet ni som inte får någon hälsning tillbaka ifrån mig, jag har försökt och försöker igen. Men, jag läser era bloggar och tycker att många är helt suveräna. De piggar upp min vardag och jag får komma och hälsa på "hemma" hos några av mina medmänniskor. Men bara så ni vet, jag gör alltid ett återbesök hos de som säger något vänligt här hos mig. Ser ni ingen kommentar så betyder det att jag har slängts ut, eller hur jag nu ska uttrycka det.


Idag, ännu en varm dag, 18 plusgrader redan vid 7-tiden i morse och fler ska det bli, ja fler ska det bli. Det blir lite balkongnjutning denna dag, läsning och lösning av korsord.



 

En vår då vi besökte Holland, fick vi några påsar med frön vid utcheckning ifrån hotellet. Vi satte dom i krukor på vår balkong och upp kom detta.


 

Det var hur goda bär som helst och många fick vi. Härlig överraskning.


 

Ett annat år satte vi rädisfrön och fick många goda rädisor. Sallad och persilja har vi också haft i krukor på balkongen.


 

Men i år har vi bara blommor.

Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards