Alla inlägg den 12 februari 2013

Av wiolettan - 12 februari 2013 09:19


I morse, fyra minusgrader och uppehåll, idealiskt promenadväder skulle jag kunna tänka mig, men nej.


Bitvis var det som att gå i farinsocker, ljusbrunt och moddigt, två steg framåt och ett steg bakåt, men hem kom vi efter en och en halv timmes vandrande. Nej, nu överdrev jag, det var en timme och tjugo minuter, men jag var så trött då i mina ben.


Vi märker att det är lite färre personer som går runt Råstasjön nu då det är vinter, men en del av våra vanliga "medvandrare", såg vi.


Sedan såg vi något annat också.


 

Ser ni?

Först två fåglar, sedan en ekorre och längst bak en stor råtta. Alla åt de av mat som snälla människor hade lagt ut.


Nu strax ska  vi iväg till Rissne och SPF årsmöte. 


Ha en bra dag. Undras om det blir till att äta någon semla denna fettisdag?


Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards