Alla inlägg den 20 februari 2013

Av wiolettan - 20 februari 2013 16:54


Dagarna kan tyckas lika varandra men det händer alltid något. Lite smått och gott i vardagen. Ibland bra saker och ibland dåliga.


Idag blev det både ock.


Var till Apotektet i morse för att hämta ut medicin för hjärtat och Warantabletter. Det gick på över 400:-


Var till SPF lokalen och sjöng med i vår mysiga lilla kör.


Kom hem och skulle ta fram färdigsallad ifrån kylskåpet. Ställde den på diskbänken och tog av locket, vände på mig för att ta fram tallrikar och skinksalladen åkte ner på golvet, eller plastmattan som vi har i köket så den ligger nu i tvättmaskinen. Jag fattar fortfarande inte hur det kunde hända.


Med posten kom ett brev att jag inte hade tagit ut min premiepension. Så, nu har jag skrivit en ansökan och skickat in så får vi se.


Ur Optimistens låda:


Vi måste tillåta oss

att misslyckas

mer än en gång.


 

Detta hittade jag i min lilla bok om katter.


Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards