Direktlänk till inlägg 27 mars 2013

Läderbröllop.

Av wiolettan - 27 mars 2013 09:35


Idag firar jag och mysingen 3-årig bröllopsdag, det som kallas läderbröllop.


 


Mysingen strödde  hjärtan över mig, av läder som han hade skrivit siffran 3 på, där jag låg i sängen i morse. Det var väl mysigt? Här en liten bild av hur de såg ut.


Jag är så tacksam och glad över att jag träffade min mysing.  I ett annat inlägg kanske jag berättar om hur det var då vi möttes för första gången. Om intresse finns förstås? Det är ju inte alla förunnat att möta en andra kärlek vid äldre dar. Jag fyller 72 i år och min man 71.


Nu ska vi strax iväg till vår SPF kör och öva och sjunga och sedan ska vi ut och äta, lite festligt. Det som grumlar dagen är, att jag var till vårdcentralen i morse och tog PK prov, ett prov som visar hur många Warantabletter jag ska ta och värdet var 3,1. För högt alltså.


Ha en bra dag mina bloggvänner, det ska vi försöka att ha.  Jag får titta in till er se´n.

 
 
Marit

Marit

27 mars 2013 11:46

Grattis till 3-årsdagen!
Så mysigt gjort av Mysingen att strö hjärtan över dig =)
Vi har haft lyckan med oss och har varit gifta i 37 år nu. Härligt!
Hoppas ni får en riktigt mysig dag!
Kram ♥

http://mammayth48.wordpress.com

 
Znogge

Znogge

27 mars 2013 13:29

Grattis till er båda! Så härligt att hitta kärleken igen :-) Du får gärna berätta!

Kram

http://znogge.wordpress.com

 
Simona

Simona

27 mars 2013 13:58

Grattis till dig och Mysingen ♥ Glad Påsk på dig ♥ ♥ ♥ Kram ♥

http://pågottochont:blogspot.com

 
Kaisa

Kaisa

27 mars 2013 15:13

Tre läder hjärta grattisar från mig. Tre kramar!

http://andestyrka.blogspot.com

 
Tony Malmqvist

Tony Malmqvist

28 mars 2013 10:24

Önskar dig nu en välsignad och glad påsk!

http://friattleva.blogspot.se

 
S/Y EUPHORIA

S/Y EUPHORIA

28 mars 2013 10:44

Grattis! Vad underbart gjort av honom.
Jag tänker alltid på dej varje gång jag seglar ut härfrån på just Mysingen som fjärden heter. Hur fick han sitt namn?
Kram & Glad påsk

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

 
paloma

paloma

31 mars 2013 17:21

GRATTIS PÅ BRÖLLOPS DAGEN! och glad-påsk! hoppas du mår bra? Åkte själv på värdens förskylning! Först nu m,år jag bättre. har läst i kapp mig nu. god forsättning och tack för fina ord. kram

http://www.nattstad.se/Glamourwomen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wiolettan - 3 juli 2023 21:19

  Nu har jag ”fått” min nya dator, men jag kan inte använda den än. Den förra datorn ville inte som jag ville längre. Denna är en nyare version.   Allt måste börjas om från början så det kanske dröjer innan ni får något livstecken i...

Av wiolettan - 22 juni 2023 16:43

  Nu har vi haft det mycket varmt i så många dagar och endast lite regn. I mitt tycke alldeles för varmt. Jag mår inte bra då det blir så här, eller mitt hjärta tycker inte om det. Börjar mer och mer förstå att det finns många äldre som inte klarar...

Av wiolettan - 13 juni 2023 08:41

  Vi har ju genom våra resor i Sverige besökt nästan samtliga domkyrkor. På den här Värmlands resan fick vi tillfälle att se Karlstads domkyrka så nu har vi bara Luleås kvar.   Båda tycker vi om att besöka kyrkor. Ibland är de stängda och iblan...

Av wiolettan - 9 juni 2023 08:33

  Vi har nu kommit tillbaka hem, ifrån vår tripp till Värmland, har varit hemma flera dagar och tagit igen oss. Det låter det. Måste vila efter det att vi varit på semester. Ja, jag säger då det.   Resan har gått bra, utan missöden och det är v...

Av wiolettan - 30 maj 2023 16:16

    Vi var för ett tag sedan ute och åkte med bilen. Lite för att komma ut och mycket för att se hur jag klarade av detta med att sitta i bilen ett bra tag. Vi vill ju så gärna bila upp till mitt föräldrahem i Ångermanland i sommar.       ...

Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards