Direktlänk till inlägg 7 september 2017

Fråga!

Av wiolettan - 7 september 2017 08:50


En undran.


Ni som är så snälla och vänliga och kommenterar mina blogginlägg, har ni besvärligheter med det?  Att ni slängs ur eller andra struligheter.  Skriver något och sen får börja om är inte roligt. Någon vet jag, men kanske fler.


Det jag är intresserad av är att veta om det är från min dator strulet kommer, att jag kanske ska byta bloggplats eller om det är andra förändringar som jag kan göra. I så fall så gör jag det gärna, för jag förstår att dessa  besvärligheter måste vara påfrestande.


Hoppas att ni svarar på min undran.


Nu till något roligare.



 

Vad tycker ni om denna skylt? Denna restaurang finns på Fredsgatan här i Sundbyberg och jag tycker att den är rolig. För någon har verkligen försökt vara rolig, kan jag tänka mig. Restaurangen heter Selmas och tydligen är det tillåtet för katter att pussas här.



 

Detta köpte jag till min mysing så det sitter nu vid hans skrivplats.  Ett hjärta längst upp förmildrar kanske texten, vad vet jag?



 

Såg detta hjärta i mitt bildarkiv i morse. Vet ej om ni har fått se det förut. Vid en lunch då vi tog en tallrik kräm med mjölk, så bildades detta hjärta. Korsord har vi ofta bredvid tallriken så äter vi inte så fort, det är inte nyttigt, men lösa korsord är nyttigt.


Nu ska vi iväg och handla. Bland annat ska mysingen köpa en ny skjorta.


Ha en finfin dag. Här var det bara 8 plusgrader och molnigt i morse, men nu skiner solen.







 
 
Lisbeth

Lisbeth

7 september 2017 10:16

Det är nog lite besvärligt att kommentera här, det här är andra försöket nu, hoppas det lyckas! Det gårbättre på wordpress bloggr
Kram <3

http://lma7/wordpress.com

 
Preciosa

Preciosa

7 september 2017 11:08

Hej W!
har inte haft problem förut men i dag skickade jag en kommentar och ser nu att den inte finns :-)
Selmas är väl ganska nya? Jag bodde många år på Fredsg 5 :)
Kram P ♥♥

http://www.spanienblogg.se/preciosa

 
Biggeros

Biggeros

7 september 2017 12:01

Hejsan, hoppsan!!
Jag hoppas att jag inte får några problem med min kommentar...
Vilken gullig skylt och får även två benta pussas där...
Med en kärleksfull skylt som pryder vardagen är alltid ett plus🤗
Du finner ett hjärta lite varstans och det betyder att du är omgiven av kärlek// kram

http://Biggeros.blogg.se

 
znogge

znogge

7 september 2017 14:00

Jag brukar inte ha problem med att kommentera hos så jag hoppas det fungerar även i dag ;-) Vilken fin och klok skylt du gav till din Mysing.

Kram

http://znogge.wordpress.com

 
Primrose

Primrose

7 september 2017 14:04

En gång före sommaren blev försvann det jag kommenterat innan jag tryckte på publicera! Men för mig har det bara hänt en gång och då hade jag skrivit mycket i min svarskommentar, om det var det som var problemet vet jag inte.
Du är som jag, jag fotar också alla härliga hjärtan som dyker upp där man minst anar det ,-))
Härligt ,-)
Mycket bra text du köpte till mysingen ,-))))
Pussplats låter ju fint, men är det bara för katter ,-)
Ha det jättefint KRAM Primrose ,--)

http://enrosafluga.blogspot.com

 
Gunnel

Gunnel

7 september 2017 16:49

För mig har det inte varit några problem att kommentera och jag hoppas det fortsätter så.

http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com

 
gun

gun

7 september 2017 21:20

Har aldrig varit problem för mig att skriva hos dig. Djuren på min bild är hästar som det finns gott om på gården här likaså kossor.
Kram gun

http://anthilias.bloggplatsen.se

 
Ditte

Ditte

7 september 2017 22:31

Jag har inte haft några problen att kommentera hos dig. Inga konstiga skyltar eller figurerar att kryssa i som man får gör på blogspot. (Går inte där att komma undan detta om inte bloggägaren tar bort det och vet inte ens om det då fungerar.)
Jätteroligt med dina hjärtan som du hittar överallt. Och jag letar efter dem.
Varm kram!

http://dittemitti.se

 
Tove Olberg

Tove Olberg

8 september 2017 13:01

Så roliga och fina goa bilder du visar idag. Den till mysingen kan en säga vad mysigt!
Om problem med att kommentera så har jag inte haft det här hos dig som jag kan minnas. Jag har en känsla av att alla bloggplatser har sina bekymmer om jag tänker tillbaks de åren jag kan minnas. Jag har blogspot och den konstrar både med mina egna svarskommentarer och andras kommentarer då och då. På vissa wordpressbloggar kan jag inte kommentera med min bloggadress utan min G+ adress. Jag har också testat olika men håller mig nu till min blogspot :-)
Trevlig helg och varm kram!

http://toveolberg.blogspot.se

 
Eva

Eva

9 september 2017 09:29

hej hopp vilket fint hjärta men va trist när det inte vill som man önskar här o hoppas du får min kommentar kram å fin dag

http://evasblogg.blogg.se

 
kicki

kicki

9 september 2017 22:32

Har alltid funkat,
Hoppas det gör det nu.
Önskar dej en härlig söndag kramar

http://kicki-olsson-58.bloggo.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wiolettan - 3 juli 2023 21:19

  Nu har jag ”fått” min nya dator, men jag kan inte använda den än. Den förra datorn ville inte som jag ville längre. Denna är en nyare version.   Allt måste börjas om från början så det kanske dröjer innan ni får något livstecken i...

Av wiolettan - 22 juni 2023 16:43

  Nu har vi haft det mycket varmt i så många dagar och endast lite regn. I mitt tycke alldeles för varmt. Jag mår inte bra då det blir så här, eller mitt hjärta tycker inte om det. Börjar mer och mer förstå att det finns många äldre som inte klarar...

Av wiolettan - 13 juni 2023 08:41

  Vi har ju genom våra resor i Sverige besökt nästan samtliga domkyrkor. På den här Värmlands resan fick vi tillfälle att se Karlstads domkyrka så nu har vi bara Luleås kvar.   Båda tycker vi om att besöka kyrkor. Ibland är de stängda och iblan...

Av wiolettan - 9 juni 2023 08:33

  Vi har nu kommit tillbaka hem, ifrån vår tripp till Värmland, har varit hemma flera dagar och tagit igen oss. Det låter det. Måste vila efter det att vi varit på semester. Ja, jag säger då det.   Resan har gått bra, utan missöden och det är v...

Av wiolettan - 30 maj 2023 16:16

    Vi var för ett tag sedan ute och åkte med bilen. Lite för att komma ut och mycket för att se hur jag klarade av detta med att sitta i bilen ett bra tag. Vi vill ju så gärna bila upp till mitt föräldrahem i Ångermanland i sommar.       ...

Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards