Alla inlägg den 14 mars 2018

Av wiolettan - 14 mars 2018 08:29


Jag tror att jag har träffat 8 st av mina bloggvänner genom årens lopp. Haft mailkontakt med dubbelt så många och också bara pratat med några i telefon. Ja, det är ju inte så bara. Det går att utläsa mycket genom en röst och jag har tyckt att det har varit givande och trevligt.


Men, en av dom som jag har mött i verkliga livet blev mera än en bloggvän för mig. Vi började att träffas och umgicks en hel del.  Vi var hem till henne och hon besökte oss många gånger och ibland träffades hon och jag ute på någon restaurang. Hon tillbringade en julafton här hos oss också.


Fast hon hade en hel del krämpor var hon alltid glad och positiv. Hon arbetade med ungdomar  och gjorde ett fint jobb.


Tyvärr fick hon inte leva så länge. Hon dog den 14/3 2010, knappt 55 år gammal. Idag är det alltså 8 år sedan.


Allt gick så fort så det blev en stor chock. Var och hälsade på henne på sjukhuset två dagar innan hon avled, men då gick det inte att få någon kontakt. Saknar henne otroligt mycket.



 




Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards