Direktlänk till inlägg 5 juni 2014

GRATTIS min mysing.

Av wiolettan - 5 juni 2014 20:30


I dag säger jag Grattis till min man som fyller år.


 

Från och med idag och drygt en månad framåt är vi lika gamla. Sedan skiljer det ett år emellan oss igen. Hur det kan vara så? Jo, han fyller 72 år idag och jag är 72 och fyller 73 i mitten av juli, ungefär.


 

Han tål skoj.


Jag är så tacksam att jag har min man, jag behöver honom till så mycket. Låter kanske lite egoistiskt, men vi blir mer och mer beroende av varandra. I alla fall jag av honom.


 

Det är faktiskt lite märkligt att vi har träffats och kunnat få rå om varandra så här på ålderns höst. Det är inte många som gifter sig vid 69 års ålder.



 
 
Znogge

Znogge

5 juni 2014 21:26

Grattis till Mysingen din som fyller år i dag! Dessutom grattis till er båda som hittade varandra. Verkligen inte det sämsta :-)

Kram

http://znogge.wordpress.com

 
Kaisa

Kaisa

5 juni 2014 21:28

Grattis till mysingen.... Nu kan han njuta av tiden när ni är jämngamla, sedan har du sista ordet :-) Du vet, äldst vet bäst! : ) Kram, kram

http://andestyrka.blogspot.com

 
Ingrid

Ingrid

5 juni 2014 21:46

Grattis till din Mysing! Idag har också Bo namnsdag och det gäller att man inte glömmer det, för då blir min Bosse väldigt förnärmad.
Ha en fin helg!
Kram, Ingrid

http://stenstugu.com/wp

 
Att bara vara jag

Att bara vara jag

6 juni 2014 07:34

Härligt att ni har varandra! Grattis till Mysingen i efterskott och ha en fin Nationaldag! Kram ♥

http://margot64.blogspot.se

 
GeddFish

GeddFish

6 juni 2014 08:38

GRATTIS i efterskott till Mysingen!
Ja, tänk att ni fann varann, vilken lycka!
Jag önskar er nu båda en härlig nationaldag och här gick ånyo din klara sol upp till ett underbart väder! Kram ♥ till er tu.

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Tummelunsen

Tummelunsen

6 juni 2014 09:14

Grattis till Mysingen i efterskott! Hipp Hipp Hurraaaa! Tänk så härligt att finna kärleken och gifta sig vid 69 års ålder! Helt enkelt underbart!
Kram till er båda från en liten Tummeluns ♥

http://tummelunsen.blogspot.se

 
Ingen bild

Ingamay

6 juni 2014 12:08

Här är vi lika gamla i två veckor :-)

 
Piedra

Piedra

6 juni 2014 20:51

Grattis till Mysingen! Hi hi, vilket roligt kort! Det är väl så att det är gott att vara två när man trivs tillsammans. Jag är också beroende av Vännen. Varm kram! ♥

http://enplatsilivet.blogspot.se

 
Tezz på S/Y Endeavour

Tezz på S/Y Endeavour

7 juni 2014 14:32

Grattis fina du! Ja till er båda ;-) och att ni funnit varann.
Trevlig pingst!
Kram

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

 
TantGlad

TantGlad

8 juni 2014 11:42

GRATTIS till din fina i efterskott.
Härligt med humor som underlättar i livet.
Fint brev du skrivet. Så gulligt och roligt att få. Det är de små orden som är värda mycket.
Härligt att ni träffats så sent i livet så det var nog nån mening med det. Du verkar ju så rar du fina och tror din Man är Lika fin.

Kramar nu du fina och GRATTIS till er kärlek. Det är så.......den man älskar behöver man för att må gott.

Puss o kram.

http://tantglad.bloggo.nu

 
gun

gun

8 juni 2014 21:44

Grattis till din kära Mysing.
Låter härligt tycker jag att finna kärleken igen.
Kram gun

http://anthilias.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wiolettan - 3 juli 2023 21:19

  Nu har jag ”fått” min nya dator, men jag kan inte använda den än. Den förra datorn ville inte som jag ville längre. Denna är en nyare version.   Allt måste börjas om från början så det kanske dröjer innan ni får något livstecken i...

Av wiolettan - 22 juni 2023 16:43

  Nu har vi haft det mycket varmt i så många dagar och endast lite regn. I mitt tycke alldeles för varmt. Jag mår inte bra då det blir så här, eller mitt hjärta tycker inte om det. Börjar mer och mer förstå att det finns många äldre som inte klarar...

Av wiolettan - 13 juni 2023 08:41

  Vi har ju genom våra resor i Sverige besökt nästan samtliga domkyrkor. På den här Värmlands resan fick vi tillfälle att se Karlstads domkyrka så nu har vi bara Luleås kvar.   Båda tycker vi om att besöka kyrkor. Ibland är de stängda och iblan...

Av wiolettan - 9 juni 2023 08:33

  Vi har nu kommit tillbaka hem, ifrån vår tripp till Värmland, har varit hemma flera dagar och tagit igen oss. Det låter det. Måste vila efter det att vi varit på semester. Ja, jag säger då det.   Resan har gått bra, utan missöden och det är v...

Av wiolettan - 30 maj 2023 16:16

    Vi var för ett tag sedan ute och åkte med bilen. Lite för att komma ut och mycket för att se hur jag klarade av detta med att sitta i bilen ett bra tag. Vi vill ju så gärna bila upp till mitt föräldrahem i Ångermanland i sommar.       ...

Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards