Alla inlägg den 17 augusti 2014

Av wiolettan - 17 augusti 2014 08:09


Kvart i sex tog vi vår morgonrunda, mötte endast 6 st personer på en timme och trettiofem minuter. Det kändes ovanligt lugnt. Kanske för att det är söndag, kanske för att det var mulet och lite regntunga skyar. Men vi, vi bara njöt. Är så glad och tacksam att jag kan komma ut och vandra, känns skönt efteråt också.


Idag på förmiddagen kl 11 om ni är intresserad så sätt på radion P1 och lyssna på mig och mysingen. Nja, inte bara vi men har ni tur eller otur, hur man nu ser det, så kanske ni kan höra oss sjunga med i sångerna.


Det är nämligen utsändning av en Gudstjänst härifrån Centrumkyrkan som jag tillhör. En frikyrklig ekumenisk församling. Lite tal och lite sång och musik.


 

Så här ser kyrkan ut.


 

En kväll med sång och fika. Ser ni mysingen stå där framme i kören?


 

Här syns han bättre. Det är kyrkans manskör.


Hoppas att ni alla mina bloggvänner, får en fin och trevlig söndag, en riktig baravaradag.



Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards