Alla inlägg den 10 oktober 2017

Av wiolettan - 10 oktober 2017 10:06


...i brevlådan, eller rättare sagt en avi om ett paket. Det kom igår men jag  kunde inte hämta ut det då, så jag fick snällt vänta till idag. Men, då gick jag och mysingen iväg snarast nu på förmiddagen och jag fick mitt efterlängtade bokpaket. Det rymdes inte i brevlådan, så det var därför som vi fick hämta ut det på "posten".


Böckerna kom från Skåne närmare bestämt Ystad, närmare bestämt ifrån vår bloggvän och författare Bosse Lidén.


Jag har som ni förstår, inte hunnit med att läsa dom ännu, men har tjuvkikat lite och det gör mig ännu mera sugen på att få sitta ner och grotta in mig i läsandet.


Den dedikation som Bosse skrev till mig, gladde mig mycket.



 

Molnbild som jag har fotat vid vår resa till Trehörningsjö.



 


Några tänkvärda ord ur min almanacka.



Ni som läser min blogg, jag önskar er en finfin dag.



Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards