Alla inlägg den 6 november 2015

Av wiolettan - 6 november 2015 10:32



Ja, det går att skriva både ett frågetecken och ett utropstecken efter de orden.


Frågetecknet får gälla för:

Vad kommer denna dag att innehålla?

Vilka nya erfarenheter kan den ge mig?

Hur kan jag rätt utnyttja denna nya dag som jag har fått?


Utropstecknet får gälla för:

Jag har fått vakna upp till ännu en dag!

Jag känner inte av förmaksflimret!

Vilket skönt uppvaknande!


Jag kan komma på många fler saker som är positiva men det ska ju inte bli ett så långt inlägg denna gång.


Vill ni veta hur vädret är här i Sundbyberg så är det mulet och nio plusgrader, vintern verkar att vänta på sig. Ja, jag väntar inte på halka och andra besvärligheter, men, jag väntar på snön. Jag tycker så mycket om den vita fina snön, fast det blir för det mesta rätt så fort smutsig snö här. Men tänk då snöflingorna dalar ner, så härligt.


 

Men ännu är det bara höst. En bild som jag tog vid Råstasjön. Friends Arena skymtar till vänster.




Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards