Alla inlägg den 8 november 2015

Av wiolettan - 8 november 2015 09:28


Mysingen har varit ute på en dagsresa med sina vänner.


 

Han fotade denna kattljusstake till mig, vet att jag samlar på katter.


 

Kan ni gissa var ifrån han har tagit denna bild? Eller vet ni?


 


Häromdagen då vi var ner till centrum och handlade gick vi förbi denna soptunna, de har ju satt upp nya fina papperskorgar här i stan. För flera inlägg sedan hade jag inne en bild av en ny mojäng som jag inte hade sett förut, en "pantamera" apparat. Men, ser ni vad folk använder den till nu? Askfat. Kan människor inte läsa nu för tiden? Bryr de sig inte om att följa anvisningar och regler?  Tror de att de kan återvinna cigaretter på detta sätt?


Ojdå, det blev många frågor i detta inlägg, hoppas att ni kan svara på den första i alla fall, den om stadsbilden.


Idag är det regn och blåst här hos oss. Eftersom förkylningarna frodas så håller vi oss inomhus och i stillhet så mycket som möjligt.


Kl 11 på radions P1 kan ni lyssna på en direktsänd gudstjänst ifrån den kyrka som jag är med i. Men idag är vi inte där och sjunger med.


Ha en bra dag, alla som tittar in till mig.

Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards