Alla inlägg den 1 november 2016

Av wiolettan - 1 november 2016 14:07


dom värmer mig i novemberrusket och läkarstrul.


Det var mycket roligt att vinna denna tävling. Det trodde jag absolut inte, utan jag var mer med som en kul grej. Sedan är jag ju tävlingsinriktad till max och tycker att allt sånt är skoj. En åkomma ifrån barnsben. Vi var tio syskon och det fanns inte TV eller mobiler då jag växte upp så vi barn och ungdomar fick roa oss själva så gott det gick och då blev det oftast många tävlingar och lekar. Det var vad vi kunde roa oss med på vår fritid.


Sedan har jag haft mycket tur med i spelet. Att den bilen dök upp där, eller dom fåglarna kom i min väg, den polisutryckningen skedde precis där jag var, att det var så pass med snö att jag kunde göra en snöängel, det var ju också bara tur,  och så vidare.



Det har varit så roligt och inspirerande att gå in och kolla på andra som har lekt med Bosse. Tänk att det finns så många duktiga fotografer här på bloggen och många som skriver så fint och humoristiska svar på lekledarens uppgifter.


Men nu är det roliga slut och jag tycker att vår lekledare Bosse har varit helt suverän med sina idéer. Är glad och tacksam att jag har fått vara med.




Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards