Alla inlägg den 28 november 2016

Av wiolettan - 28 november 2016 10:53



Jag blir så ledsen. Några av de som jag brukar bloggvandra hos kan jag ej gå in och kommentera. Vill så gärna eftersom ni har skrivit något som  berört mig eller som jag har tyckt vara bra och då vill jag gärna säga det.


Hos en del kan jag skriva, men kommer inte längre. Vid ”kommentera som” blir det bara en blank ruta, och sen kommer jag inte vidare.


Hos andra kan det ta jättelänge att överhuvudtaget komma ner för att skriva någonting. Det är så tungt och går så sakta, fast, det är inte hos så många. Men det tär.


Sedan detta med ”bevisa att du inte är en robot”. Jodå, det kan jag kanske, ibland, men tar det 3-5 försök då är det nästan så att jag ger upp eller tänker nu är jag så gammal att jag inte ens klarar det minsta lilla.


Det står ”hoppa över”, eller ”försök igen”. Dessa butiksfasader till exempel. Tryck bort en och så kommer det strax därpå en ny i samma ruta.


Bloggplatsen, ni som har den, där fungerar det utan problem.


Kanske är det min dator som är gammal eller klarar inte av vissa saker, jag vet inte.  Men ett vet jag, detta tar på, stressad blir jag och går upp i varv. Ska ju inte behöva reagera så för något så litet, men jag kan inte hjälpa det. Det är inte nyttigt.


Så bara så att ni vet. Alla som kommenterat hos mig går jag in och försöker hos er också. Ser ni mig inte så har jag inte lyckats.


Är jag ensam om detta?


Idag har vi tvättstugan, lite ärenden och sedan på eftermiddagen, någon gång,  är vi lediga.


 

Nu har vi fått lite snö igen och det är jättehalt. Vi hade broddar på oss, men halkade flera gånger ändå. Så en halvtimme fick räcka.



Någon har nästan satt ett avtryck som av ett hjärta av sin sula.









Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards