Alla inlägg den 23 november 2017

Av wiolettan - 23 november 2017 09:57


Det kom två brev igår, bland annat.



   

Ett var till mysingen och det var mer som ett paket. Men har ni sett? Jag har då aldrig sett något liknande. Mysingen hade beställt en bok på nätet och den kom, frankerad med alla dessa frimärken. Det ena vackrare än det andra. Det är så att vi blev riktigt glada och uppspelta, i alla fall jag.


Men, då jag öppnade mitt brev, var det inget att skratta eller vara glad över.


Brevet var ifrån Karolinska. De har bokat träff med mig, två olika dagar. Jag vill inte ens tänka på det och ska försöka att låta bli. Det är inte förrän veckan efter nästa vecka.


Mysingen sa att jag skulle vara glad och tacksam. Så här sa han:

"Tänk på att de tycker att det är meningsfullt att kosta på en äldre dam dessa undersökningar, du är fortfarande med i matchen", eller nå´t så´nt.



   

I går var det vitt på marken.



   

I dag barmark igen. 



Presentation


Välkomna till min blogg. En 81 årig tjej som försöker se det bästa hos mina medmänniskor. Försöker också vara optimist, hur livet än gestaltar sig.

Har gift mig två gånger. Min förra man avled 2004. Gifte mig 2010 med min nya man.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards